HORECA GKS - DE WITTE KASSA



FREEPOS HORECA GKS

Geregistreerde Kassa Systemen voor de Horeca




Doordachte software gemaakt door mensen met jaren ervaring in de horeca, voor bedrijven in de horeca met de nieuwste technologie. Hierdoor is de werking sneller, anders, beter.
Alle versies zijn gecertificeerd als Geregistreerd Kassa Systeem voor de Horeca met de Fiscale Data Module.
Al hou je niet van verandering, dit is leuk om naar te veranderen.
Geen uren opleiding nodig om hiermee te kunnen werken. Logisch opgebouwd. Eenvoudig. Snel. Alle functies waar je van droomt en … zo veel méér …

De kassa werking



In één oogopslag zie je hoe de kassa werkt.
Links de categorieën.
In het midden de producten.
Rechts het ticket.

Wanneer je op een categorie klikt, verschijnen de producten in het midden. Je kan trouwens zelf producten verplaatsen op het scherm. Ook de kleur van de knoppen kan je wijzigen. Zo personaliseer jij jouw kassa om gemakkelijk te werken.
Alle producten die je aantikt op het scherm komen op het ticket te staan.
Tik je op het cijferklavier rechtsonder het scherm het cijfer 2 en dan het product ijsroom, dan zie je dit op het ticket verschijnen.
Onder het ticket zie je het totaalbedrag.

Daaronder heb je de knop om de tafel af te ronden, er verschijnt een pop-up. Je kan ook een of meerdere keren een tussenrekening printen.

De oranje knoppen zijn pagina's met subproducten die je kan koppelen aan producten.

Er is ook een handige functie waarbij je een pop-up krijgt voor menu's en gerechten waarbij je verplichte opties hebt. Heel wat mogelijkheden om het zo in te richten dat het werkt zoals jij zelf graag werkt. Snel en efficiënt.

Je hebt onderaan natuurlijk ook nog een reeks knoppen.
Als je met een gekoppelde geldlade werkt, kan je deze openen door op de knop lade te klikken.
Onder de knop klanten zit een volledige geïntegreerde klantendatabase. Daar kan je een klant z'n naam (of bedrijfsnaam) selecteren en dan komen naam en adres op het ticket te staan.
Historiek: het woord zegt het zelf.
Eat-in/Take-out knop. Standaard is het steeds eat-in maar heel af en toe heb je toch eens iemand die het komt afhalen om mee te nemen? Gewoon op de knop klikken en je BTW voet wordt juist aangerekend.
Verder hebben we onder de meer knop nog een kortingsfunctie zitten zodat je kortingen kan geven aan klanten, zowel bedrag als %. Ook nog productieberichten, als je met keukenprinters werkt. Prijslijsten voor die restaurants die met meerdere prijslijsten werken.

Je kan de tafel kiezen door bovenaan op de rode knop Tafels te tikken en dan je tafel te kiezen op het grafisch opgebouwde tafelplan.

Een tafel die in gebruik is, kleurt groen. Een tafel die reeds de tussenrekening heeft ontvangen, kleurt rood.
Je kan trouwens de software zelf beheren.
Je kan zelf de plaatsen (restaurant, zaal, terras, tuin, ...) beheren.
Elke plaats kan een eigen gepersonaliseerde achtergrond afbeelding krijgen, zoals hierboven.

En rechtsonder, als je beheerder bent, kan je de kassa zelf beheren door op beheer te tikken. Even eenvoudig. Even snel.

Kassa Beheer




Zoals je hierboven ziet heb je links boven de blauwe knoppen die de afdelingen voor beheer weergeven. Je kan de gebruikers beheren, boekhouding en rapporten en de kassa zelf.

Hoofdgroepen zijn de verschillende prijslijsten. Je kan er ook voor kiezen om met slechts één prijslijst te werken natuurlijk.

Categorieën. Eenvoudig de naam geven en toevoegen. Of verwijderen.
De volgorde kan je wijzigen, zodat ze in die volgorde op je kassa scherm staan zoals jij het gemakkelijkste werkt.
Statusnamen kan je per categorie ook toevoegen. Dit is handig wanneer je met een keukenprinter werkt. Dan verschijnt deze statusnaam op het ticket en kan je gemakkelijk een gerechtje dat standaard bijvoorbeeld een voorgerecht is, als hoofdgerecht aangeven bij de werking op de kassa.


Je kan ook volledig zelf je producten beheren.
Het is zo eenvoudig dat het scherm hierboven zichzelf uitwijst. Je kiest je categorie, bijvoorbeeld starters. Zoals je rechts kan zien kan je een 'nieuw product' maken, een 'product aanpassen', een 'product verwijderen', en de producten van die categorie op het kassa scherm rangschikken.

Ook kan je subproducten of verplichte opties gaan koppelen. We tonen het je graag tijdens een gratis en vrijblijvende demo.

Neem contact met ons op: 

Bel: +32497573670
E-mail: info@freepos.be


Modulaire uitbreidingen 

De facturatie module




Deze module is geïntegreerd met je kassa, je zwarte doos en toch kan je vanop je gewone administratieve pc via de browser ermee werken.


  • Je kan offertes maken. 
  • Je kan facturen maken. 
  • ... je kan facturen gewoon direct, vrij maken
  • ... je kan facturen maken door een offerte in te laden
  • ... je kan facturen maken van BTW tickets in je kassa
  • Je kan creditnota's maken. 


Je kan je klanten beheren.
Dit kan je uitbreiden met het ideale CRM voor de horeca.

Je kan ook je documenten digitaal als PDF opslaan om ze bijvoorbeeld via email naar de klant te versturen.

Ook een module stockbeheer en rapportage is hier onmiddellijk inbegrepen.

We tonen het je graag tijdens een gratis en vrijblijvende demo.


Neem contact met ons op: 

Bel: +32497573670
E-mail: info@freepos.be





De Website & OrderApp



Een eigen responsieve website en OrderApp voor je restaurant. 
Volledig geïntegreerd in je kassa. Er komt op je kassa een melding van zodra er een order binnenkomt. Bovendien kan je vanuit het kassa scherm met één druk op de knop de klant feedback geven. 

Je krijgt er ook direct een QR code gebasseerde app bij om aan tafel mensen toe te laten bestellingen te plaatsen via hen smartphone. 
Ze scannen gewoon de QR code op de tafel met hun smartphone en ze komen automatisch op je OrderApp uit. Ze bestellen en de order komt op je kassa terecht, op het juiste tafelnumer. Handig. Snel. Efficiënt. 



Media Schermen


Door gebruik te maken van prachtige schermen kan je jouw klanten zoveel gemakkelijker en succesvoller verleiden om producten te kopen met hoge marge. 

De digitale menu kaart


Hierbij ga je de menu kaart met de prijzen en ook de promoties op een prachtig scherm tonen aan de klant zoals op de foto. 
Dit is al jaren in gebruik bij de meeste gekende fast-food ketens om een aantal duidelijke redenen die het zakelijk bijzonder interessant maken: 

  • Pas de prijs aan in de kassa en de prijs wordt automatisch, direct aangepast op het scherm
  • Je kan zo vaak je wil nieuwe promoties ontwikkelen en tonen. Goedkoper dan affiches. 
  • Het trekt veel meer de aandacht van de klant. 
  • De conversie ratio van de promo die getoond wordt en klanten die dit item kopen, is veel groter. 

Je kan nog zo veel meer doen:
  • Het effect van promoties is veel sterker op een media scherm. 
  • Bepaalde leveranciers kunnen interesse hebben om specifieke producten in de kijker te zetten tot jouw voordeel. 
  • Combineer “klanten trekkers” zoals voetbal, film premières, comedy, met je eigen boodschap. 

Afhankelijk van het type zaak zijn er bijzonder veel mogelijkheden. De stijlvolle, vrijwel randloze schermen met hoge resolutie beelden passen zelfs in het meest stijlvolle klasse restaurant. 
  • Ze kunnen het romantische ‘haardvuur’ gevoel oproepen zonder de kosten ervan. 
  • Schermen met variërende menu opties volgens het tijdstip van de dag. Ze kunnen aangepast worden voor het ontbijt, lunch, diner, avondmaal en de tijd ertussen. 
  • Nutritionele informatie, calorie update, allergenen informatie, kan gemakkelijk overgebracht worden naar de klant via digitale schermen. 
Centraal beheer over meerdere schermen, meerdere zalen en meerdere vestigingen en consistente communicatie.  Bereik meer klanten door op de schermen de menu's in meerdere talen te projecteren en gemakkelijk van taal te wisselen. 

Tablets


Tablet, voor order opname. 
Een Tablet zorgt voor een aangename werking bij het opnemen van de orders aan tafel. Doordat zoveel mogelijk dezelfde scherm layout als dezelfde werking van de kassa op de Kassa PC wordt gehanteerd, kunnen medewerkers er snel mee werken. 
Aan tafel wordt meteen correct ingetikt, de selectie wordt toegevoegd aan de tafel en dan bevestigd. Op het moment dat deze bevestigd wordt, wordt deze ook naar de kassa, de printer(s) en de zwarte doos doorgestuurd. 
Net zoals op de kassa pc kan je zien of de klant reeds z’n tussenrekening heeft ontvangen, of nog niet. 


Tablet, voor bar en/of keuken. 
De eenvoudige layout en doordachte functionaliteit zorgen ervoor dat bar- en keukenpersoneel hier snel leren mee werken. Het is efficiënt en bespaart heel wat kosten (papier, energie, inkt). Het verlaagt bovendien je ecologische voetafdruk. 
Bovendien werkt het ook gemakkelijk qua signalisatie en het verbeterd de communicatie tussen zaalmedewerkers en de keuken. Gewoonweg handig, goedkoop en milieuvriendelijk.

Wil je een gratis en vrijblijvende demo? Het kan. 

Neem contact met ons op: 

Bel: +32497573670
E-mail: info@freepos.be